Izdelava zabavnih vsebin z otipljivim vmesnikom

Rdeči igralec postavlja šeton v drugi stolpec.

člani računalniškega oddelka Famnita smo na tridnevni delavnici v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti na Vojskem izvedli računalniško delavnico z naslovom “Izdelava zabavnih vsebin z otipljivim vmesnikom” (Tangible User Interface).

Skupaj z osnonvošolci smo izdelali zabavno igro “4 v vrsto”, ki je omogočala upravljanje preko otipljivega uporabniškega vmesnika. V igri sta igrali dve skupini s po tremi igralci, pri čemer je vsak igralec predstavljal en dvojiški bit in z dvigovanjem (rumenih ali rdečih) listov je računalnik preko kamere zaznal v kateri stolpec (1-7 glede na število in pološaj dvignjenih listov) mora odlošiti (rumen ali rdeč) šeton.

Z vpletanjem zabavnih vsebin v učni proces so se udelešenci tako učili osnov računalništva, programiranja in skupinskega dela.

Cilji delavnice so bili sledeči:

  • Spoznavanje programiranja skozi enostavne primere iz vsakdanjega šivljenja, ki jih prenesemo v računalniško okolje.
  • Predstavitev razvijalskih okolij za razvoj aplikacij.
  • Spoznavanje z ogrodjem za igranje znane potezne igre 4 v vrsto.
  • Opis osnovnih strategij igranjanja omenjene igre.
  • Izdelava aplikacije ter preizkus na popolnoma delujočem prototipu.
  • Spodbujanje projektnega timskega dela.