Rdeči igralec postavlja šeton v drugi stolpec.
člani računalniškega oddelka Famnita smo na tridnevni delavnici v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti na Vojskem izvedli računalniško delavnico z naslovom “Izdelava zabavnih vsebin z otipljivim vmesnikom” (Tangible User Interface).
Skupaj z osnonvošolci smo izdelali zabavno igro “4 v vrsto”, ki je omogočala upravljanje preko otipljivega uporabniškega vmesnika. V igri sta igrali dve skupini s po tremi igralci, pri čemer je vsak igralec predstavljal en dvojiški bit in z dvigovanjem (rumenih ali rdečih) listov je računalnik preko kamere zaznal v kateri stolpec (1-7 glede na število in pološaj dvignjenih listov) mora odlošiti (rumen ali rdeč) šeton.
Z vpletanjem zabavnih vsebin v učni proces so se udelešenci tako učili osnov računalništva, programiranja in skupinskega dela.
Cilji delavnice so bili sledeči:
- Spoznavanje programiranja skozi enostavne primere iz vsakdanjega šivljenja, ki jih prenesemo v računalniško okolje.
- Predstavitev razvijalskih okolij za razvoj aplikacij.
- Spoznavanje z ogrodjem za igranje znane potezne igre 4 v vrsto.
- Opis osnovnih strategij igranjanja omenjene igre.
- Izdelava aplikacije ter preizkus na popolnoma delujočem prototipu.
- Spodbujanje projektnega timskega dela.